فراخوان پویش "ایده نو، طرح تازه"برای تغییر فضای زندان رجایی شهر کرج منتشر شد

کرج -ایرنا- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز فراخوان پویش "ایده نو، طرح تازه" را با هدف جذب ایده های جدید برای تغییر فضای زندان رجایی شهر کرج منتشر کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به دلیل تعطیلی زندان رجایی شهر کرج که پس از سال ها پیگیری مسئولین و ادارات و دستگاه های دغدغه مند به ثمر نشست، نوید دمیده شدن روحی تازه از جنس فرهنگ و هنر در کالبد شهر کرج و استان البرز را به همراه داشته است.

از این روی پویشی با عنوان"ایده نو، طرح تازه" با محوریت مشارکت و همفکری همه مردم استان البرز، به خصوص کارکنان و خانواده های آنان و سایر گروه های مرتبط با ادارات و موسسات و دستگاه های اجرایی و فرهنگی شهر کرج و استان البرز، برگزار می شود.

گرایش های این پویش، استفاده از ایده های ناب، خاص و خلاقانه از فرصت ایجاد شده در فرآیند تغییر کاربری محل زندان سابق رجایی شهر به فضایی برای نیل به اهداف عالیه ی فرهنگی و هنری، اجتماعی، تفریحی است.

علاقه مندان تا ۱۵ مهر می توانند در قالب مقاله، طرح، ایده‌های مکتوب ایده های خود را به شماره ۰۹۰۲۳۷۷۳۲۴ در پیام رسان های اجتماعی رسال کنند.

آئین اختتامیه، اعلام جوایز و تقدیر از برگزیدگان این پویش با اهدا ۵۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به طرح‌های برگزیده، آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق دبیرخانه پویش به نشانی اینترنتی www.artfest.ir اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha