۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶
کد خبر: 85220477
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واکنش باشگاه نساجی به میزبانی از الهلال و نیمار در آزادی

تهران- ایرنا- باشگاه نساجی مازندران به میزبانی از الهلال عربستان در تهران در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) امروز به طور رسمی اعلام کرد که تمام دیدارها بین تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان به صورت رفت و برگشت (خانگی و خارج از خانه) برگزار خواهد شد.

پس از انتشار این خبر، باشگاه نساجی نسبت به لغو مصوبه میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین ثالث اطلاعیه‌ای صادر و از میزبانی از الهلال که ستاره تیم ملی برزیل یعنی نیمار رادر اختیار دارد، ابراز خوشحالی کرد.

در اطلاعیه باشگاه نساجی مازندران آمده است:

با توجه به امضای تفاهم‌نامه روسای دو فدراسیون جمهوری اسلامی ایران و عربستان و رای کنفدراسیون آسیا بازی‌های نمایندگان دو کشور در زمین ثالث برگزار نخواهد شد و تیم‌ها در ورزشگاه خودشان به میزبانی از رقبا می‌پردازند.

در اینجا از دیپلماسی ورزشی رئیس فدراسیون فوتبال که با بازگرداندن حق میزبانی فرصت تشویق و حمایت از تیم‌ها را در کشور خودمان ایجاد کردند، تشکر ویژه می‌کنیم. بدون شک این اتفاق باعث نشاط و همبستگی ملی خواهد شد و در کنار این به توسعه ورزشی دو کشور کمک شایانی خواهد کرد.

باشگاه نساجی این اتفاق را به فال نیک گرفته و خرسندیم که می‌توانیم از پتانسیل عظیم هواداران خود در دیدارهای مقابل نمایندگان عربستان به بهترین شکل استفاده کنیم.

تیم نساجی مازندران در بازی‌های سال گذشته جام حذفی فوتبال با کسب مقام قهرمانی، به عنوان یکی از سه نماینده ایران به همراه پرسپولیس وسپاهان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر در مسابقات دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

نساجی مازندران در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند، نوبهار ازبکستان هم گروه شد. باتوجه به این که زیرساخت های ورزشگاه وطنی برای مسابقات آسیایی فراهم نیست باشگاه نساجی مازندران ورزشگاه آزادی را به عنوان ورزشگاه خود معرفی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha