تهران و ریاض نزدیک‌تر از همیشه؛ پایان بازی در کشور ثالث با تایید AFC

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) اعلام کرد تمام دیدارها بین تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان به صورت رفت و برگشت (خانگی و خارج از خانه) برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، براساس اعلام ای‌اف‌سی، با توجه به توافق تحول‌آفرین بین فدراسیون‌ فوتبال جمهوری اسلامی و عربستان که به اطلاع نهاد اداره‌کننده فوتبال در آسیا رسیده است، تمام دیدارهای ملی و باشگاه بین این دو کشور، به طور رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

تا پیش از این، تمام دیدارها بین تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان در زمین بی‌طرف برگزار می‌شد.

ای‌اف‌سی با استقبال از این اقدام تاریخی، نوشته است که این اتفاق نشان‌دهنده تعهد دو فدراسیون مذکور برای برقراری روابط هرچه نزدیک‌تری جوامع فوتبالی تهران و ریاض بوده و باشگاه‌ها را قادر می‌سازد تا در زمین خانگی خود میزبانی کرده و به میهمانی باشگاه‌های حریف بروند؛ اتفاقی که به تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر برای هواداران و بازیکنان منجر می‌شود.

هواداران پرشور در سراسر عربستان و ایران و تمام قاره کهن حالا می‌توانند مشتاقانه در انتظار فصلی هیجان‌انگیز در رقابت‌های فوتبالی بین تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان باشند که در «رفاقت به رقابت» می‌پردازند.

باتوجه به اینکه دیدارهای رفت و برگشت در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های ایرانی و عربستانی از ۱۹ سپتامبر آغاز می‌شود، ای‌اف‌سی به منظور حصول اطمینان از امنیت و ایمنی تمام طرفین دخیل در این بازی‌ها، کاملا متعهد بوده و کمیته‌های مربوطه ای‌اف‌سی نیز به طور همزمان مجوزهای لازم را صادر خواهند کرد.

پیش از این ایرنا در خبری اعلام کرده بود که بازی بین نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در کشور ثالث، به پایان خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha