۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85220830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بازارهای مرزی تاجیکستان با افغانستان فعال شدند

۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85220830
بازارهای مرزی تاجیکستان با افغانستان فعال شدند

تهران - ایرنا - بازارچه های مرزی تاجیکستان با افغانستان که از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان بسته شده بود، دوباره بازگشایی و فعال شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، وزارت زراعت منطقه خودمختار بدخشان تاجیکستان در گزارشی اعلام کرد که بازارچه های مرزی تمی، شهر خاروق، شهرستان های دروازه، ونج و ایشکوشم در مرز تاجیکستان و افغانستان دوباره شروع به کار کردند.

وزارت زراعت منطقه خودمختار بدخشان می گوید که بازارچه های مرزی با افغانستان به دستور امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان دوباره فعال شد.

پس از تصرف قدرت در افغانستان توسط طالبان، دولت تاجیکستان موضع قاطع و سازش ناپذیر خود را در برابر سیاست این گروه اعلام کرد و تنها راه برای به رسمیت شناختن رسمی آنها را ایجاد یک دولت فراگیر و فراگیر اعلام کرد. مقامات تاجیکستان دائما تاکید می کنند که تنها روابط تجاری مربوط به حمایت مردم افغانستان و ارائه کمک های بشردوستانه به این کشور در سیاست خارجی دوشنبه وجود دارد.

پس از به دست گرفتن قدرت در افغانستان توسط طالبان در ماه اگوست ۲۰۲۱، مقامات تاجیکستان دائما از افزایش خطر در منطقه مرزی تاجیکستان و افغانستان ابراز نگرانی می کنند و می گویند که گروه های تروریستی زیادی در خاک این کشور تجمع کرده اند.

تاجیکستان با افغانستان ۱۴۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha