دستور قضایی برای تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس صادر شد

بندرعباس - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان بازدید از بیمارستان در حال احداث ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، دستور قضایی برای سرعت بخشیدن مراحل تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه صادر کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی‌منش روز سه‌شنبه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در این بازدید، طی جلسه‌ای با عوامل اجرایی پروژه و مسوولان مربوط، ضمن بررسی موانع و چالش‌های پیش‌رو به منظور رفع مشکلات، دستورات ویژه‌ای صادر شد.

«احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی در بندرعباس از پروژه‌های مصوب سفر دولت قبلی به استان هرمزگان در سال ۹۶ بوده است که در دولت سیزدهم با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال تکمیل است.»

احمدی منش بیان کرد: کمبود تخت بیمارستان، ظرفیت پایین بیمارستان‌ها و همچنین نبود مراکز درمانی فوق تخصصی مجهز و مدرن یکی از مهم‌ترین مشکلات اهالی و ساکنان هرمزگان است که باعث شده مردم استان به ناچار و در موارد متعدد برای درمان به بیمارستان‌های استان‌های همجوار مراجعه کنند.

دادستان بندرعباس اظهار کرد: طرح احداث بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین پروژه‌های در حال ساخت هرمزگان است که در صورت راه‌اندازی می‌تواند مرهمی بر زخم چندین ساله مردم استان باشد.

احمدی‌منش تصریح کرد: دستگاه قضایی استان باتوجه به اهمیت موضوع و در راستای وظیفه ذاتی خود که پیگیری و صیانت از حقوق عامه است به این موضوع ورود کرده و تا زمان بهره‌برداری این پروژه عظیم بیمارستانی در شهرستان بندرعباس در میدان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده ضمن تاکید بر لزوم اجرای کامل تعهدات پیمانکار، مقرر شد این پروژه طبق تقویم زمانبندی شده تا اوایل سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha