۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85220999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ هزار گذرنامه بین شهروندان لرستانی توزیع شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85220999
۳۳ هزار گذرنامه بین شهروندان لرستانی توزیع شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل پست لرستان گفت: موزعین و نامه رسان های این نهاد همزمان با آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین و از ابتدای مرداد تاکنون ۳۳ هزار گذرنامه را به شهروندان استان تحویل داده اند.

"ابراهیم علی پناهی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اشاره به فعالیت ۶۳ نامه رسان در این راستا افزود: میزان گذرنامه های تحویل شده در مدت مشابه پارسال ۳۰ هزار فقره بوده است.

وی تصریح کرد: اداره کل پست لرستان همواره در راستای خدمت رسانی به موقع و مطلوب تلاش می کند و مردادماه امسال نیز در راستای ارزیابی شاخص های کیفی نظیر کسب رضایتمندی مشتریان و توزیع صحیح و به موقع محموله ها، رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرد.

مدیرکل پست لرستان اضافه کرد: همچنین به منظور کاهش قیمت تمام شده و تسهیل خدمات رسانی به مردم، شرایط ارسال مرسولات پست ویژه از مبدا استان به تمام نقاط کشور فراهم شد، به نحوی که تا پیش از این ارسال ویژه مرسولات پستی از لرستان به استان های خوزستان، مرکزی، همدان، اصفهان، تهران و کرمانشاه انجام می شد، اما امسال پست ویژه به بسیاری از نقاط کشور دایر شده است.

علی پناهی ادامه داد: در همین راستا مقرر شده است با تغییر در خطوط پستی و برنامه ریزی مناسب، علاوه بر قبول مرسولات پست ویژه به استان های همجوار، این امکان در سطح لرستان فراهم شود تا مردم می توانند با مراجعه به تمامی دفاتر نسبت به ارسال ویژه جهت مراکز استان ها اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha