۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85221050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صفی: می‌خواهم نماینده شایسته‌ای برای ایران در هانگژو باشم + فیلم

تهران- ایرنا- نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی گفت: می‌خواهم نماینده شایسته‌ای برای تنیس ایران در هانگژو باشم.

به گزارش ایرنا، مشکات‌الزهرا صفی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در خصوص روند آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: از ۹ سالگی تنیس را شروع کردم و الان ۱۹ سال سن دارم. توانستم نخستین ایرانی‌ای باشم که در مسابقات گرند اسلم حضور پیدا می‌کند و در جمع صد تنیسور برتر جهان قرار بگیرم. رتبه ۶۹ دنیا بودم و قهرمانی آسیا را در کارنامه دارم. دوازده مسابقات بین‌المللی را نیز بردم.

وی افزود: رنکینگ سال قبل من ۶۹ دنیا بود اما الان رده سنی بالای ۱۸ سال و به رده بزرگسالان رفتم. یک ماه است به این رده آمدم. امیدوارم در مسابقات بیشتری شرکت کنم تا در رنکینگ بتوانم شرایط بهتری بدست آورم.

تنیسور دختر ایرانی در مورد رقبایش در هانگژو، توضیح داد: حریفان ما از قزاقستان و دیگر کشورهای شناخته شده هستند. آنها هم مانند من از رده جوانان به بزرگسالان آمدند و برای کشورشان به میدان می‌روند. آمادگی و شرایط بدنی و فنی خوبی دارم. مربیان هم از وضعیت من راضی هستند و امیدوارم با بهترین آمادگی در مسابقات حاضر شوم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در خصوص شانس مدالش گفت:‌ تنیس نسبت به سایر رشته‌ها متفاوت است. بازیکنانی در بازی‌های آسیایی حضور دارند که در گرنداسلم قهرمان شدند. من هم با بالاترین سطح آمادگی می‌روم تا بهترین نتیجه را برای تنیس ایران بدست آورم.

صفی در مورد تاریخ برگزاری مسابقات اضافه کرد: این بازی‌ها دقیقا یک روز بعد از مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود. فکر نمی‌کنم بیشتر از ۶ روز طول بکشد و معمولا زیر یک هفته مسابقات تمام می‌شود.

این تنیسور جوان تاکید کرد: از مسوولان تشکر می‌کنم که به تنیس این شانس را دادند که در این مسابقات شرکت کند. یک سهمیه اضافه شد و امیدوارم همه بهترین نتیجه را بگیریم و نماینده شایسته‌ای برای تنیس ایران باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha