اصناف و بازاریان کرمانشاه آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین هستند

کرمانشاه- ایرنا- عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و دبیر هیات رییسه اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: فرصت خدمت به زائرین عتبات عالیات را مغتنم می‌دانیم و خوشنودیم که جامعه تجار و بازاریان و فعالان اقتصادی خدمت به زائرین را نماد عشق به مولا و مقتدای خود حضرت اباعبدالله الحسین می‌دانند.

«رضا سلیم ساسانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تمام وقت بودن خدمات در بسیاری از رسته‌های شغلی ضروری در ایام اربعین برای ارایه خدمات به زوار، از اهتمام جامعه اصناف و بازاریان تقدیر کرد و افزود: خدا را شاکر هستیم که قطره‌ای از دریای بیکران عشق به مکتب علوی و سید و سالار شهیدان هستیم.

‌وی با بیان اینکه مبدا و خاستگاه برند مهمان نوازی کرمانشاهیان در ادوار مختلف ریشه در خدمت به زائرین امام حسین (ع) دارد، گفت: این افتخاری بزرگ برای ما کرمانشاهیان است.

دبیر هیات رییسه اتاق بازرگانی کرمانشاه، برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی و خدمت رسانی توسط واحدهای صنعتی، صنفی و بازرگانان در استان را بخشی از خدمت به زوار اربعین اعلام کرد و یادآور شد: تامین کمک مالی اتاق بازرگانی به تعدادی از مواکب تکمیل کننده این خدمت بود.

وی اظهار کرد: اراده مدیران ارشد استان کرمانشاه در عدم وقفه برای تجارت در مرزها قابل تحسین است.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه، عدم وقفه در تجارت و صادرات در مرزهای استان را نشانه‌ای از اراده مدیران ارشد استان در عمل به حمایت از تولید و اشتغال دانست و از همه کسانی که در احداث راه برکت در خسروی نقش داشتند و یک اقدام جهادی را رقم زدند تشکر کرد.

۸۵۰ زائر اربعین از اول تا نوردهم ماه صفر (۲۷ مرداد تا ۱۵ شهریور ماه) از مرز رسمی خسروی تردد کرده‌اند که از این میزان بیش از ۵۲۰ هزار نفر شامل زائرانی است که این گذرگاه را برای عزیمت به کربلای معلی انتخاب کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha