۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85221480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف یک دستگاه خودرو با احشام در  زنجان ۶ مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:  تصادف یک دستگاه پژو پرشیا با گله گوسفندان در جاده نور بهار خدابنده ۶ مصدوم برجا گذاشت که نسبت به امداد رسانی اقدام شد.

داریوش تقی لو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در جاده خدابنده –جاده نوربهار –سه راه کهل آباد به اورژانس ۱۱۵ زنجان گزارش شد.

این مسوول ادامه داد: این حادثه ۶ مصدوم به دنبال داشت که بلافاصله ۲ کد آمبولانس از پایگاه های نوربهار ومحمود آباد به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: سه مصدوم این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده منتقل شدند و سه مصدوم دیگر نیز به رغم توصیه های لازم از انتقال به بیمارستان امتناع کردند.

تقی لو یادآور شد: با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

به گفته رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha