عشق به حسین(ع) سربازان کوچک را به میدان آورد+ فیلم

تهران-ایرنا- اربعین حسینی(ع) در حالی فرا رسید که عشق به سالار و سرور شهیدان، حتی سربازان کوچک را نیز از گهواره های خود به میدان تجدید بیعت کشانده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی اربعین حسینی در تهران نیز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان و آنانی که جاماندند را به خیابان ها کشانده است.
اما امسال اربعین حسینی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و حضور کودکان به این مراسم رنگ و بوی دیگری داده است. کودکانی که در بغل پدر و مادران خود و یا در کالسکه هایی کوچک اما به بزرگی جهان هستی، به این مراسم عطر و بوی خاصی دیگری بخشیدند.


امیر حسین کودک ۶ ماهه ای است که سیاه پوش و در بغل مادر خود در این راهپیمایی عظیم که حتی نوزادان را نیز عاشق می کند، شرکت کرده است. مادر این کودک در گفت وگویی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عشق حسین (ع) کوچک و بزرگ نمی شناسد، گفت: کودکم را برای همیشه با امام حسین(ع) و مکتب مقدس عاشورایی آشنا خواهم کرد تا در آینده به این واقعیت برسد که سعادت دنیوی و اخروی در گرو عشق حسین(ع) است.
مادر الینا، دختر بچه ۲ ساله ای که کیف صورتی به همراه پرچم مشکی کوچکی را به همراه خود دارد نیز گفت: دختر کوچکم را با عشق حسین(ع) تربیت کردم و به تربیتم می بالم و هیچ‌گاه از آن عقب نشینی نخواهم کرد.
امیر رضا هفت ساله نیز که کلاه مشکی با سربند یا حسین(ع) بر سر دارد به خبرنگار ایرنا گفت: من از زمان کودکیم امام حسین(ع) را می شناسم و از همان بچگی عاشقش بودم و هستم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha