۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85221711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موکب‌های اربعین استان بوشهر روزانه ۸۲۴ هزار پرس غذا  توزیع می‌کنند

بوشهر-ایرنا- دبیر ستاد اربعین استان بوشهر گفت: ۱۶۶ موکب این استان در مسیرهای داخلی، مرز شلمچه و خاک عراق روزانه ۸۲۴ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین توزیع می‌کنند.

ابراهیم عرب‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از ۱۶۶ موکب استان بوشهر ۹۴ موکب در مسیرهای مواصلاتی استان از زائران پذیرایی می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین پنج موکب استان بوشهر در مرز شلمچه و۶۷ موکب نیز در خاک عراق در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

عرب زاده ادامه داد: همچنین ۴۷ موکب استان بوشهر در کربلا در شبانه‌روز در وعده‌های مختلف غذایی بیش از ۲۱۱ هزار پرس غذا پخت و در بین زائران توزیع می‌کنند.

وی بیان کرد: در شهر نجف نیز از طریق هفت موکب ۷۸ هزار پرس غذا و میان و در مسیر نجف تا کربلا نیز ۱۳ موکب در شبانه‌روز بیش از ۶۴ هزار پرس نهار، شام، صبحانه و میان وعده در اختیار زائرین قرار می‌دهند.

عرب زاده تصریح کرد: ۱۶۶ موکب داخلی و خارجی استان بوشهر خدمات لازم در زمینه اسکان، پذیرایی نهار، شام، صبحانه، میان وعده به‌صورت شبانه‌روزی به زائرین ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: در شبانه‌روز نیز بیش از ۹۵ هزار زائر در موکب‌های استان بوشهر اسکان پیدا می‌کنند که بیشترین اسکان موکب‌ها نیز در شهر کربلا به تعداد ۵۰ هزار زائر است.

عرب زاده افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته خدمات موکب‌های استان بوشهر تا زمان برگشت زائران اربعین تداوم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha