خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به ویژه پلیس در مرز باشماق بسیار مطلوب است

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور گفت: خدمات دستگاه‌ها به ویژه پلیس به زائران اربعین در مرز باشماق بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، بابک محمودی روز چهارشنبه در بازدید از مرز باشماق مریوان با بیان اینکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی هستیم، اظهار کرد: پلیس خالصانه در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است که این خود جای شکرگزاری دارد.

وی افزود: این ماموریت بزرگ اربعین با نظم خاصی در حال انجام است که این حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگی مجموعه انتظامی است و مدیون زحمات آنان هستیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به اینکه تردد جاده ای در این ایام نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: در سایه تلاش مجموعه های انتظامی نظم و انضباط خاصی در جاده ها برقرار و حوادث جاده ای نیز کاهش داشته است.

محمودی در ادامه به اطلاع رسانی های پلیس در خصوص توصیه به زائران اربعین پرداخت و افزود: این اطلاعیه ها نیز به خوبی به زائران داده شد که نشان از اراده و همت پلیس در خدمت رسانی است.

وی بر لزوم ادامه خدمات رسانی دستگاه‌ها به ویژه هلال احمر برای ارائه خدمات مطلوب به زائران تا بازگشت کامل زائران تاکید کرد.

مرز باشماق در ۱۵ کیلومتری غرب مریوان و شهر مریوان در ۱۰۹ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha