۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85222437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برادران عالمیان در یک قدمی برنز تاریخی آسیا/ حذف شهسواری در گام اول

تهران- ایرنا- رقابت‌های امروز تنیس روی میز قهرمانی آسیا با صعود تیم دو نفره برادران عالمیان به مرحله یک چهارم نهایی و حذف ندا شهسواری در همان گام اول همراه بود.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا با حضور نمایندگان کشورمان در کشور کره‌جنوبی در حال پیگیری است.

در ادامه این مسابقات، صبح امروز در بخش دونفره بانوان تیم دوبل ایران متشکل از ندا شهسواری و شیما صفایی به مصاف تیم دوبل کره جنوبی متشکل از جئون جی هی و شین یوبین رفت و با حساب ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد.

همچنین تیم دو نفره امیرحسین هدایی و افشین نوروزی در مرحله ۱/۱۶ پایانی به مصاف آن جاهیون و پارک جانقیون از کره جنوبی رفت و با قبول شکست ۳ بر ۱ مقابل این تیم از صعود به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات بازماند.

تیم دو نفره هدایی و نوروزی در نخستین دیدار دوبل خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد چین تایپه گذشته بودند.

در بخش مسابقات دو نفره مردان قهرمانی آسیا با مسابقه ایران و ازبکستان پیگیری شد و تیم دو نفره برادران عالمیان متشکل از نیما و نوشاد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد ازبکستان گذشت و راهی مرحله ۱/۸ پایانی شد.تیم دوبل برادران عالمیان در مرحله اول با قرعه استراحت مواجه شد و در مرحله ۱/۱۶ پایانی به مصاف تیم دو نفره ازبکستان متشکل از کنجائف زوخید و ایسکندروف شاهرخ رفت که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

در مرحله یک هشتم نهایی تیم دو نفره نیما و نوشاد عالمیان در مصاف با مالزی هم مقتدرانه پیروز شد و راهی مرحله ۱/۴ پایانی شد.تیم دو نفره برادران عالمیان با نتیجه ۳ بر صفر تیم دو نفره مالزی متشکل از چونگ جاون و وونگ کی شن از مالزی را شکست دادند و به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کردند.

برادران عالمیان در یک قدمی برنز تاریخی آسیا/ حذف شهسواری در گام اول

برادران عالمیان روز جمعه و از ساعت ۱۴:۴۰ به وقت محلی برای قطعی شدن مدال برنز خود در مرحله ۱/۴ پایانی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی متشکل از لیم جونگ هون و جانگ ووجین خواهند رفت.

همچنین در در بخش دونفره بانوان، تیم دوبل ایران متشکل از فاطمه یاری و مهشید اشتری به مصاف تیم دوبل قزاقستان متشکل از ساروینوز و آنجلینا رفت و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد و نتوانست به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات دوبل قهرمانی آسیا صعود کند.

همچنین در اولین روز مسابقات انفرادی تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش آقایان، افشین نوروزی بازیکن با تجربه تیم ملی کشورمان در گام نخست به مصاف تان لوکاس از سنگاپور رفت و با پیروزی ۳ بر ۱ در این دیدار به مرحله ۱/۳۲ نهایی مسابقات تنیس روی میز انفرادی قهرمانی آسیا صعود کرد.

نوروزی در مرحله ۱/۳۲ مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا با توموکازو هاریموتو از ژاپن نفر چهارم دنیا دیدار خواهد کرد.

امیرحسین هدایی هم در مصاف با اسکندروف شاهرخ از ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و گام به مرحله بعد گذاشت.در مرحله ۱/۳۲ پایانی امیرحسین هدایی به مصاف حریف قدرتمند چین تایپه ای و دارنده رتبه ۷ دنیا خواهد رفت.

برادران عالمیان در یک قدمی برنز تاریخی آسیا/ حذف شهسواری در گام اول

همچنین در آغاز مسابقات انفرادی بانوان قهرمانی آسیا، ندا شهسواری بازیکن کهنه کار پینگ پنگ ایران در مصاف با وونگ ژین رو از سنگاپور شکست خورد و از راهیابی به جمع ۳۲ بازیکن برتر آسیا بازماند.

مهشید اشتری هم در بخش انفرادی در مصاف با چن ژینگ تونگ از چین با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.اشتری ، روز گذشته در نخستین بازی انفرادی خود، حریف قدرتمند هنگ کنگی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده بود.

همچنین شیما صفایی در بخش انفرادی مقابل ژنگ جیان از سنگاپور با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و حذف شد.

با این شکست پرونده دختران پینگ پنگ کشورمان در انفرادی قهرمانی آسیا بسته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha