۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85222454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار خانه‌های ورزش روستایی در زنجان به ۳۲۶ باب افزایش می‌یابد

زنجان -ایرنا - دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی زنجان گفت: اکنون ۲۹۶ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده است که طبق برنامه ریزی ۳۰ خانه دیگر نیز بر آنها افزوده خواهد شد.

فاطمه علیمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ خانه ورزش روستایی همزمان با هفته تربیت بدنی"مهر" امسال افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه بیشترین خانه ورزش روستایی مورد افتتاح به روستاهای با جمیعت بیشتر در زنجان، خدابنده، ایجرود و طارم اختصاص یافته است.

این مسوول با بیان اینکه برخی خانه های ورزش روستایی استقبال گروه های هدف را به دنبال داشته است، اضافه کرد: در برخی خانه ها چنین نیست و در واقع استقبالی انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: نیاز سنجی در این خصوص اهمیت زیادی دارد چرا که امکان برنامه ریزی ها را تسهیل می کند و بازدهی لازم را به همراه خواهد داشت.

دبیر هیات ورزش های روستایی استان زنجان به برنامه های دیگر این هیات ورزشی اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات نهایی جام پرچم از جمله این برنامه هاست که مرحله نهایی آن مهر امسال و با حضور تیم منتخب هر شهرستان در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: رویداد جام پرچم در رشته مینی فوتبال به ترتیب در سطح روستاها، بخش ها، شهرستان ها و استان برگزار و تیم قهرمان هر استان نیز به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

این مسوول برگزاری مسابقات هفت سنگ و طرح پایش تندرستی و آمادگی جسمانی جشنواره دختران آفتاب را از دیگر برنامه های این هیات ورزشی ذکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha