برق رسانی به ۲ هزار موکب و غرفه فرهنگی در راهپیمایی جاماندگان اربعین شهر تهران

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از برق رسانی موفق به ۲ هزار موکب، ایستگاه صلواتی و غرفه فرهنگی در راه پیمایی بزرگ جاماندگان اربعین شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان روز پنجشنبه با بیان این خبر افزود: بیش از ۵۰۰ نیروی فنی، نظارتی و پشتیبان از کارکنان توزیع برق پایتخت در قالب ۶۰ گروه اجرایی فنی وظیفه تأمین برق این مراسم را بر عهده داشتند.

وی درخصوص حضور میلیونی مردم تهران در این راهپیمایی گفت: در چنین شرایطی با توجه به تراکم بسیار زیاد جمعیت و حضور کودکان، امنیت شهروندان در برابر مخاطرات ناشی از حوادث شبکه برق رسانی از اهمیتی دوچندان برخوردار است، به همین دلیل از چند روز قبل از این مراسم، همکاران ما با بازبینی میدانی چندباره مسیر مراسم، ایمن سازی کامل تجهیزات و شبکه توزیع برق را انجام دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعزام بیش از ۵۰ خودروی عملیاتی چندمنظوره با قابلیت مانور همزمان در شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف همزمان با برپایی راه پیمایی خبر داد و گفت: پیش بینی لازم به منظور برق رسانی سیار ضربتی به نقاط مختلف در طول مسیر ۱۴ کیلومتری راهپیمایی انجام شد تا اطمینان حاصل شود لحظه ای اختلال در تأمین برق این مراسم ایجاد نخواهد شد.

ناظریان با بازدید از فعالیت های نیروهای عملیاتی این شرکت در مسیر راهپیمایی، برق رسانی همزمان به موکب ها و مراکز اجرایی این مراسم را با توجه به گستردگی جغرافیایی محدوده راهپیمایی و وجود انبوه جمعیت عزاداران حسینی امری دشوار دانست و اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده ضمن تأمین برق تجهیزات مورد استفاده، اطمینان حاصل شد که هیچ گونه حادثه و خطر برق گرفتگی، حاضران در مراسم و مسئولان موکب ها را تهدید نکند.

وی در پایان عنوان کرد: با پایان مراسم، ضمن جمع آوری تجهیزات برق رسانی، وضعیت شبکه از نظر شرایط ایمنی مجدداً بازبینی شد و در صورت نیاز اقدامات فنی و تعمیرات مورد نیاز شبکه توزیع برق به صورت ضربتی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha