۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۵
کد خبر: 85222597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهریز یزد: واگذاری زمین در روستاها تسهیل شود

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز یزد گفت: واگذاری زمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها باید برای خدمت به مردم به خصوص جوانان تسهیل شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در نشستی با مسئولان بنیاد مسکن یزد افزود: جوانان ساکن در مناطق روستایی برای خانه سازی به زمین مناسب نیاز مبرم دارند.

وی به اهمیت واگذاری زمین مناسب و ارزان به جوانان روستاها اشاره کرد و گفت: مهمترین و اصلی‌ترین نیاز و مطالبه جوانان در مناطق روستایی وجود زمین است.

امام جمعه مهریز بیان کرد: اگر بنیاد مسکن زمین مناسب به جوانان واگذار کند از مهاجرت بی‌رویه آنان به حاشیه شهرها جلوگیری می‌شود.

وی گفت: مهمترین درخواست از بنیاد مسکن یزد این است که آورده متقاضیان در طرح زمین های واگذاری در روستاها و اقساطی کردن آنها در عمل اجرایی شود که تحقق آن حلال بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی است ...

حجت‌الاسلام محی‌الدینی بیان کرد: در مناطق روستایی زمین‌های مناسبی برای وگذاری به جوانان وجود دارد که از مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که یادگار بسیار مهم امام راحل و انقلاب اسلامی است انتظار می رود برای پاسخگویی به مطالبات جامعه هدف بکوشند.

همچنین "علیرضا نادریان زاده" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در این دیدار گزارشی از وضعیت ساخت و سازها در مناطق روستایی به خصوص واگذاری زمین به جوانان ارائه کرد و همکاری بیشتر و پیگیری لازم را در شهرستان مهریز خواستار شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha