۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85222784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده شهید گلستانی حادثه تروریستی تفتان: به شهادت فرزندمان افتخار می‌کنیم

گنبدکاووس- ایرنا- اعضای خانواده شهید محمد میرشکاری اهل شهرستان کلاله استان گلستان که در حادثه تروریستی تفتان به شهادت رسید، ولایت مداری و دینداری را از خصوصیات بارز این شهید دانسته و تاکید کردند: "به شهادت فرزندمان افتخار می‌کنیم".

براتعلی میرشکار پدر همسر شهید میرشکاری روز جمعه در محل ستاد فرماندهی انتظامی کلاله به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوش اخلاقی، با ایمان و مردمی بودن از دیگر خصوصیات شاخص این شهید بزرگوار است.

وی افزود: مهمترین پیام این شهید برای مردم ایران این است که پشتیبان ولایت فقیه باشند، از اسلام و قرآن دفاع کنند و به کوردلان و دژخیمان اجازه ندهند که اینگونه با جوانان ما رفتار کنند.

وی گفت: وظیفه داریم پیرو راه شهید باشیم و نیت و هدف‌هایش را به گوش فرزندانش و مردم شریف ایران برسانیم که بدانند شهدا که بودند و چه کردند و فریب عوامل دژخیمان را نخورند تا این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش تحویل دهیم.

به گزارش ایرنا، تروریست‌های کوردل ۱۵ شهریور اقدام به ترور ۲ نفر از ماموران اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان کردند که حین خدمت بودند و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی سروان محمد میرشکاری رئیس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید محمد میرشکاری ساعت ۹ روز شنبه ۱۸ شهریور ماه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زادگاه شهید تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

مراسم وداع با پیکیر شهید نیز جمعه شب در محل زادگاهش روستای «حاج علی اسلامی» از توابع بخش «پیشکمر» این شهرستان برگزار خواهد شد.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد که ۶۵ درصد جمعیت آن در ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha