بررسی زنجیره ارزش نان و ارتقاء بهره وری در کمیسیون اصل نود

تهران - ایرنا - کمیسیون اصل نود مجلس بررسی عملکرد دستگاه‌ها در خصوص زنجیره ارزش نان و ارتقاء بهره وری و بررسی نحوه ارتقاء سرویس دهی در سامانه تصدیق الکترونیک را با حضور دستگاه‌های مربوطه در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این هفته برای بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف و سوال از برخی وزرای دولت تشکیل خواهند شد و کمیسیون اصل نود مجلس بررسی عملکرد دستگاه‌ها در خصوص زنجیره ارزش نان و ارتقاء بهره وری و بررسی نحوه ارتقاء سرویس دهی در سامانه تصدیق الکترونیک را با حضور دستگاه‌های مربوطه در دستور کار دارد.

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در این هفته عدم پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان و دلایل تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ۱۴۰۱ آنان را با حضور مسوولان بررسی خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این هفته به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواهد رفت تا به سوالات ۱۸ نفر از نمایندگان پاسخ دهد. کمیسیون اقتصادی مجلس نیز از وزیر اموراقتصاد و دارایی دعوت کرده است تا گزارشی درباره نحوه تخصیص و تامین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی و وضعیت تنظیم بازار را به اعضای کمیسیون ارائه دهد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این هفته طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی را بررسی خواهد کرد.

وزیر کشور در این هفته به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها دعوت شده است تا به سوالات ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس پاسخ دهد. کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم در این هفته میزبان وزیر نفت است تا جواد اوجی به سوالات نمایندگان سوال کننده پاسخ دهد.

در این هفته قرار است تبعات ناعدالتی در پرداخت حقوق در رشته‌های مختلف پزشکی با حضور مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بررسی شود.

تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور عیسی زارع پور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

وزیر نیرو در این هفته به کمیسیون عمران مجلس خواهد رفت تا در خصوص تامین آب شرب در شهرها و روستاها به اعضای کمیسیون گزارش دهد. همچنین قرار است وزیر نیرو به سوالات ۱۱ نفر از نمایندگان در مسائل مختلف پاسخ دهد.

متن کامل دستور کار کمیسیون‌های مجلس را اینجا ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha