۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1451
کد خبر: 85223461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی نمایشگاه‌های ساختمانی نقش مهمی در توسعه گردشگری یزد دارد

یزد - ایرنا- رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: از مهم‌ترین محورهای شهر یزد محور گردشگری است؛ برگزاری نمایشگاههای ساختمانی می تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری و شهری داشته باشد.

به گزارش ایرنا، "مجتبی فرهمند" روز شنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: رویداد بزرگ ساختمانی یزد که از ۲۸ شهریور ماه در محل نمایشگاههای یزد برگزار می شود فقط به ۴ روز نمایشگاه خلاصه نشده و از قبل از نمایشگاه نیز دوره های آموزشی شروع شده و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت ضمن آنکه اصلاح زنجیره ساخت و ساز را در استان یزد دنبال می کنیم.

فرهمند افزود: ذخیره ساخت و ساز در استان یزد معیوب است لذا دوره ها و نشست هایی برگزار می شود تا این حلقه مفقوده بازیابی گردد.

وی ادامه داد: در استان یزد همه مصالح ساختمانی تولید می شود؛ جایگاه یزد در صنعت ساختمان ممتاز است و هفت استان دیگر هم در این نمایشگاه حضور دارند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: در کنار نمایشگاه، دوره های آموزشی ویژه مهندسین برپا می شود که ویژه مالکین و سرمایه گذاران است همچنین مهندسان سراسر کشور نیز در تورهای تکمیلی ثبت نام کرده و در این مدت ضمن بازدید از آثار طبیعی و باستانی شهر یزد و شرکت در صعود به قله شیرکوه ، از دوره های این نمایشگاه نیز استفاده خواهند نمود.

فرهمند اظهار داشت: در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان استان یزد، استانهای تهران، البرز ، اصفهان ، مشهد، مرکزی و آذربایجان شرقی هم حضور دارند و از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در محل نمایشگاههای بین المللی یزد توانمندی های خود را ارئه خواهند نمود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد نیز در این نشست گفت: از لحاظ کیفی در برگزاری نمایشگاهها مشکل داشتیم و لذا از افراد و تشکل های متخصص برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی دعوت شد.

احمد قافی ادامه داد: در سال گذشته نمایشگاه صنعت ساختمان با همکاری نظام مهندسی ساختمان یزد برگزار که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی ساختمان یزد در هفت هزار متر مربع در دو سالن با بیش از ۹۰ شرکت از هفت استان کشور برگزار و برای اولین بار برای متخصصین دوره های تخصصی نیز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha