۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85223620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش رهبر شیعیان بحرین به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه

تهران-ایرنا- رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد که افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در شهر منامه پایتخت «بحرین» در راستای خدمت به نقش تخریبی صهیونیست‌ها است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مراه بحرین، «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در بیانیه‌ای تاکید کرد که افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین در راستای خدمت به نقش تخریبی صهیونیست‌ها در این کشور اصیل اسلامی است.

وی گفت که این اقدام محاربه آشکار با خداوند متعال، پیامبر اسلام(ص) و دشمنی با تمام مومنان است.

آیت الله قاسم خاطرنشان کرد که محاربه با خداوند، مهم ترین مساله‌ای است که مومنان باید با آن مقابله کنند تا حق بر باطل پیروز و دین مبین اسلام حفظ شود.

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در نخستین سفر خود به بحرین، سفارت این رژیم را در منامه افتتاح کرد.

سفر کوهن به بحرین با موج محکومیت‌های مردم، نهادهای مدنی و جمعیت‌های دینی و سیاسی از جمله جمعیت‌های ممنوع الفعالیت در این کشور رو به رو شد.

پیش از این نیز مردم بحرین بارها با برپایی تظاهرات، مخالفت خود را با سازش حکومت کشورشان با تل آویو ابراز داشته و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده‌اند.

به گزارش ایرنا، پیش تر موسسه تحقیقات امنیت داخلی دانشگاه تل‌آویو با انتشار گزارشی فاش کرد که روابط رژیم صهیونیستی با بحرین به دلایل مختلف در حالت رکود قرار گرفته و در واقع به بن‌بست خورده است.

در گزارش موسسه تحقیقات امنیت داخلی دانشگاه تل‌آویو یکی از دلایل این رکود در روابط، سیاست‌های جدید کابینه رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین عنوان شده است.

برپایه این گزارش، دلیل دیگر این اتفاق فشارهای داخلی بر حکومت بحرین در این زمینه است چرا که در این کشور یک پارلمان و جامعه مدنی فعال وجود دارد و آنها همیشه چالشی برای حاکمان بحرین محسوب می‌شوند.

سران رژیم صهیونیستی که در سایه تغییر معادلات منطقه‌ای به زیان این رژیم و به مانع خوردن نقشه‌ خود برای تداوم مسیر سازش در منطقه در انزوا به سر می‌برند، طی چند ماه اخیر تلاش کردند تا با خبرسازی مداوم، اینگونه وانمود کنند که مسیر سازش ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha