۲ سارق حرفه ای با ۷۱ فقره سرقت در خوی دستگیر شدند

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ سارق حرفه ای سیم و کابل شبکه برق و مخابراتی در خوی دستگیر و به انجام ۷۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی و برق در شهرستان خوی که باعث ایجاد نارضایتی مردمی در سطح شهر شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد که ۲ سارق سابقه دار در خوی، این سرقت ها را انجام می دهند که بلافاصله دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی ارجاع شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۷۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان با همکاری ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

سردار جهانبخش ادامه داد: در این خصوص چهار متهم شامل ۲ نفر سارق و ۲ نفر مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha