کشف سه کیلوگرم شیشه در اسکو

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی اسکو گفت: سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «ستار داداشی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان شیشه در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.

وی اظهار کرد: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع مواد افیونی می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در بازرسی از یک دستگاه خودرو، مواد مخدر مذکور از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی اسکو گفت: مواد مخدر کشف شده از این خودرو به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضای تحویل شدند.

سرهنگ داداشی، با بیان اینکه پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی شود، ادامه داد: همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف سه کیلوگرم شیشه در اسکو

کشف ۵۵ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در ورزقان

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان ورزقان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار «علی محمدی» افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۵۵ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش حدود ۵۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال را کشف کردند.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha