۲۹۰ مرکز نیکوکاری جشن عاطفه‌ها در آذربایجان‌غربی فعال است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: در سطح این استان ۲۹۰ مرکز نیکوکاری در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی  برای جشن عاطفه‌های امسال برپا شده که استقبال خوبی هم از سوی شهروندان داشته ایم.

رضا مهرافروز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم توجه به هم‌دوستی و کم به هم‌نوع اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله با جمع آوری احسان و کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت کمک می‌کند تا ادامه دهنده مسیر علمی خود باشند.

وی با بیان اینکه این مراکز تا پایان مهر ماه فعال خواهند بود، افزود: در کنار این مراکز، ادارات کمیته امداد نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی درخصوص تعداد خانواده‌های نیازمند کمک در جشن عاطفه‌های امسال اظهار کرد: حدود ۲۷ هزار دانشجو و دانش آموز برای کمک رسانی شناسایی شده‌اند تا کمک‌های مردمی به دستان آنان برسد.

مهرافروز با اشاره به دیگر راه‌های کمک مالی در جشن عاطفه‌ها گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت www.emdad.ir به صورت آنلاین کمک خود در جشن عاطفه‌ها را ثبت و پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره یک مربع نیز از جمله راه‌های جمع آورزی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha