۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبر: 85224771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال در استان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۶۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال، امسال به ۴۸۵ مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.

«مجید مومنی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای دریافت وام اشتغال به بانک‌های استان معرفی شدند که ۴۸۵ نفر موفق به دریافت وام شدند.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در حوزه اشتغال و خودکفایی، ایجاد ۹ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی با ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار را در دستور کار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان پیش‌بینی شده که هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آن از صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.

مومنی، درباره فعالیت صندوق امداد ولایت نیز گفت: ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به۳۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی در پنج سال گذشته پرداخت شد که تا ۱۰۰ میلیون ریال، بدون کارمزد و و بالاتر از این مبلغ سه درصد کارمزد دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه این نهاد حمایتی در تمامی سرفصل‌های مشارکتی به ۹۷ درصد رشد رسیده است، گفت: ۴۱ هزار و ۹۰۰ خانوار معیشت‌بگیر و سه هزار و ۱۲۲ خانوار غیرمعیشت‌بگیر در استان مرکزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان قرار دارند.

مومنی افزود: افراد با مراجعه به سامانه هوشمند امداد سحا، می‌توانند از دهک خود مطلع شوند و در صورتی که جزو دهک یک تا سوم باشند از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند شوند.

۸۰ هزار و ۶۲۶ نفر در قالب ۴۵ هزار و ۳۳ خانوار زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با همراهی ۵۸ مددکار اصلی و ۱۲۹ مددکار مراکز نیکوکاری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha