۲۰ هزار ۳۲۸ میلیارد ریال وام در استان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیر امور شعب بانک تجارت استان مرکزی گفت: ۲۰ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال انواع وام در ۶ ماه نخست امسال از سوی ۲۴ شعبه این بانک در سراسر استان پرداخت شد.

«مسعود واحدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این میزان وام به پنج هزار و ۹۵۱ متقاضی پرداخت شد که بیشترین میزان آن به مبلغ هفت هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال به ۸۲۵ متقاضی در حوزه صنعت و معدن بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۶۲۵ متقاضی در حوزه خدمات بیش از هفت هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال و ۷۲ متقاضی نیز در بخش بازرگانی ۴۰۶ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال از بانک تجارت استان مرکزی وام دریافت کردند.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان مرکزی این بانک را در پرداخت وام قرض‌الحسنه در استان پیش‌تاز عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و ۸۷۴ متقاضی در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۲ هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال انواع وام قرض‌الحسنه (فرزندآوری، ازدواج و ودیعه مسکن) از شعبه‌های مختلف بانک تجارت این استان دریافت کردند.

واحدی اضافه کرد: همچنین در ۶ ماه نخست امسال ۴۵۳ متقاضی بیش از یک‌هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال وام مسکن و ۱۰۲ متقاضی نیز حدود ۶۱۰ میلیارد ریال وام کشاورزی از بانک تجارت استان مرکزی دریافت کردند.

وی حوزه ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و جهش مسکن را عمده بخش‌های مورد تمرکز و فعالیت‌های بانک تجارت استان در ۲ سال گذشته عنوان کرد و گفت: وقفه در پرداخت وام‌های ازدواج بانک تجارت به حداقل ممکن رسیده است.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان مرکزی با بیان اینکه نقش‌آفرینی در تحقق رونق تولید و مهار تورم نیز بیان کرد: لازمه رونق تولید سرمایه گذاری است و لازمه سرمایه گذاری نیز تامین نقدینگی است ولی باید به گونه‌ای عمل شود که تناسب و تعادل لازم بین افزایش میزان نقدینگی و تورم وجود داشته و این امر موجب تورم نشود.

بانک تجارت از طریق ۲۴ شعبه به مردم استان مرکزی خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha