فرهنگ دفاع مقدس غنی ترین میراث رزمندگان است

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها، مجاهدت ها و مقاومت های رزمندگان اسلام دانست و گفت: ما میراث دار غنی ترین فرهنگ در دوران دفاع مقدس هستیم و باید برای حفظ و ترویج این راه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سلیمان رستمیان روز یکشنبه در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با اشاره به بزرگداشت برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها به‌عنوان شاخص‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس، گفت: این برنامه باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام و همچنین ادای احترام به مقام این کبوتران خونین بال پنج‌شنبه ۶ مهرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۵۸ گلزار شهدای استان البرز برگزار و مردم شهیدپرور ضمن ادای احترام به مقام شهدا، مزار این کبوتران خونین بال را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان افزود: تبلیغات محیطی، اجرای طرح سپاس، برگزاری میز خدمت برای ایثارگران از دیگر برنامه هایی است که باید در هفته دفاع مقدس برای برنامه ریزی داشته باشیم.

استان البرز بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

هفته گرامیداشت دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران گفته می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha