۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85225343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحصیل دانش آموزان مددجوی تیزهوش  در مدارس سمپاد البرز رایگان شد

کرج - ایرنا -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت : تحصیل دانش آموزان مددجوی تیزهوش در پایه های هفتم تا داوزدهم در مدارس سمپاد این استان رایگان است.

"رضا البرزی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهریه ثبت‌نام دانش آموزان، ارایه کمک‌های فرهنگی، مالی، پشتیبانی و مشاوره‌های تحصیلی تا مقطع متوسطه اول و دوم از جمله خدمات مدارس سمپاد به دانش آموزان نخبه مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است .

وی بیان کرد:تاکنون۱۷ دانش آموز مددجوی مورد حمایت در مدارس سمپاد و ۳۰ دانش آموز در مدارس نمونه دولتی البرز ثبت نام کرده اند.
البرزی افزود: در این راه نگاه خیرخواهانه و همکاری مجدانه مدیران مدارس سمپاد و نمونه دولتی قابل تقدیر می‌باشد و از این عزیزان بابت توجه به امورات محرومین کمال تشکر را داریم.
وی گفت: حدود هشت هزار دانش‌آموز در بخش کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد البرز بهره‌مند هستند.
البرزی با اشاره به پویش ملی شور عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید ، یادآورشد : مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ ما را در حمایت از دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha