باشگاه مس رفسنجان؛ از قراردادهای عجیب و غریب تا بدهی ۲ هزار میلیاردی

کرمان - ایرنا - بدهی بیش از ۲ هزار میلیارد ریالی باشگاه مس رفسنجانی در حالی از سوی مدیران این باشگاه اعلام می‌شود که بخش زیادی از این بدهی مربوط به گزینه‌های خاصی همچون پنجمی لیگ برتر بوده که اثرات منفی خود را گویا بر تمرین رفسنجانی‌ها نیز گذاشته است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس رفسنجان امسال در حالی با بودجه حدود ۲ هزار میلیارد ریالی بسته شده که به همین میزان فقط بدهی از سال های گذشته دارد و یعنی اگر مس فقط بخواهد فقط بدهی گذشته خود را پرداخت کند، امسال دوران گپ این تیم و باشگاه خواهد بود.

۲ تساوی و ۲ شکست و کسب فقط ۲ امتیاز حاصل چهار بازی مس رفسنجان در ابتدای لیگ برتر فوتبال کشور است و این نتایج در حالی رقم خورده که عده ای می گویند بدهی های باشگاه تاثیرات خود را بر بازی های این تیم گذاشته است.

در تشریح بدهی ها، بخشی از آن مربوط به بندی از قراردادها بوده که بازیکنان باوجود پنجمی لیگ برتر باید مبلغی را بابت پاداش صعود دریافت کنند!

در تشریح بدهی ها، بخشی از آن مربوط به بندی از قراردادها بوده که بازیکنان باوجود پنجمی لیگ برتر باید مبلغی را بابت پاداش صعود دریافت کنند! با این وجود، بازیکنانی که نه عنوانی کسب کردند، نه سهمیه آسیایی گرفتند و دستاوردی نداشتند و مانند مابقی تیم های میانه جدولی باید خود را آماده فصل بعدی کنند، پاداش دریافت می‌کنند.

علاوه بر این پاداش، پرداخت نشدن ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان باعث شد که تمرین این تیم یک هفته ای هم تعطیل باشد، البته گفته می شود این مشکل در نشستی با مدیران باشگاه رفع شده است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در این خصوص در گفت و گو با یکی از رسانه ها گفت: حسابرسی شرکت مس در ابتدای فعالیت من در باشگاه مس رفسنجان بیش از ۲ هزار میلیارد ریال بدهی را ثبت کرده بود و این بدهی تا به امروز باقی مانده که اثرات منفی خود را کم کم گذاشته است.

حسین پورمحمدی ادامه داد: هنوز ۱۰ درصد قراردادهای بازیکنان مس رفسنجان از فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور پرداخت نشده است.

وی در خصوص پاداش پنجمی بازیکنان در فصل گذشته لیگ برتر نیز عنوان کرد: اکثر این آپشن ها مربوط به رتبه پنجمی لیگ برتر بوده و در این زمینه ما بیش از ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد ریال تعهد دادیم که تا امروز نتوانستیم آن را پرداخت کنیم.

تیم فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور هستند که سال گذشته این تیم ها به ترتیب در رتبه پنجم و ششم لیگ قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha