تیم مس رفسنجان را از زمین بلند می‌کنم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: واقعیت اینست که ما امروز سه گل خوردیم و با سر پایین شرمنده‌ام اما قول شرف می‌دهم که آخر این قصه خوش است و این تیم را از زمین بلند می‌کنم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل شمس آذر قزوین در هفته سوم لیگ برتر افزود: روزهای سخت فوتبال برای همه اتفاق می افتد و خوشحالم زمانی این اتفاق افتاد که هنوز جای جبران داریم.

شمس آذر بهتر از ما بود

وی با اشاره به استرس بازیکنان اظهار داشت: از این سخت‌تر هم در فوتبال دیده ام اما این تیم روح شکننده ای دارد، خوب بازی می‌کردند اما در تصمیم گیری‌های پایانی بد بودند اما تیم سعید دقیقی به حق ترین تیم بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه اگر اشتباهات را نپذیرم، نمی توانم تیم را پیش ببرم، تصریح کرد: داور عالی کار کرد و حتی یک اشتباه هم نداشت گفت: تیم شمس آذر از دقایق ابتدایی بازی از ما بهتر بود و لیاقت سه امتیاز داشت.

الهامی یادآور شد: حاصل کار امروز، طبیعت فوتبال است و مقصر اصلی این باخت هستم لذا از مردم و طرفداران واقعی مس پوزش می خواهم.

وی افزود: سخت‌تر و بدتر از این فوتبال را دیدم اما مطمئنم که در جای دیگر این نتیجه را جبران می کنم و چیزی از ارزش ها و شایسته های بازیکنان ما کم نمی کند و مقصر اصلی من هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: بیاید با کمک هم این تیم را درست کنیم این تیم اگر هم مشکلات روحی و روانی دارد، علت اصلی آن ساکت الهامی است‌. این تیم در آینده بهترین نتیجه دوران مربی گری من را خواهد گرفت.

شعارها روحیه بازیکنان را به هم ریخت

الهامی گفت: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به شعارها و انتقادهای مطرح شده هواداران در ورزشگاه علیه او در ورزشگاه شهدای مس عنوان کرد: زمانی دقیقه ۳۵ شعار داده می شود و بخاطر اینکه باختیم نمی توانم، حرفی در این خصوص بگویم.

وی ادامه داد: اعتراض حق تماشاگران است و علیه من اشکالی ندارد اما بازیکنان حاضر در زمین روح شکننده ای دارند و پس از شعارها کامل به هم ریختند اما اگر نتیجه می گرفتیم این اتفاق نمی افتاد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ابراز داشت: اگر پس از باخت امروز در موضوع مشکلات مالی این باشگاه، حرفی بزنم، می گویند که ساکت فرار رو به جلو می کند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد اختلاف مس رفسنجان سال گذشته و امسال گفت: اینکه شما در فصل گذشته پنجم لیگ برتر شده‌اید را می پذیرم اما شما اکنون موفق ترین مربی را در ۲۵ سال گذشته که در استقلال و پرسپولیس نبوده، جایگزین کردید.

الهامی خاطرنشان کرد: مس رفسنجان یک سرمربی آورده که در چهار سال گذشته ۲ جام آورده و نباید من را با کسی قیاس کنید. همه مربیان برای من عزیز هستند اما من، الهامی هستم و آنقدر شجاعت دارم که اشتباه خود را قبول کنم.

وی ادامه داد : تا پایان تعطیلات به من فرصت دهید، اتفاقی که امروز برای مس رفسنجان افتاد، هر ۱۰ سال یکبار برای تیم‌ها اتفاق می افتد، پنالتی ما گل نشد و از وسط زمین گل خوردیم لذا امروز روز ما نبود.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر کشور با سه گل از شمس آذر قزوین شکست خورد و ۲ امتیازی باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha