۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 910
کد خبر: 85225721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: قصرشیرین و مرز خسروی نیازمند کار رسانه ای جدی تری است

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری قصرشیرین با یادآوری مرز خسروی در این شهرستان به عنوان قدیمی ترین گذرگاه رسمی ایران با کشور عراق؛ گفت: احیا و معرفی این منطقه نیازمند کار رسانه ای جدی تری در ابعاد کلان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا «محمد نجفی» روز دوشنبه در دیدار با سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه افزود: تردد حدود یک میلیون نفری زائران در اربعین امسال از مرز خسروی به عنوان قدیمی ترین گذرگاه رسمی ایران با کشور عراق یک ظرفیت بزرگ رسانه ای برای احیا و بازگشت این مرز به جایگاه اصلی خود است.

وی با قدردانی از آنچه که ایفای نقش و عملکرد موثر ایرنا در پوشش همایش بزرگ اربعین و معرفی مرز خسروی نامید، اظهار کرد: حضور ۲۵ میلیون زائر در این کنگره عظیم فرصتی برای معرفی اسلام و نزدیکی ۲ ملت ایران و عراق است و نمونه ی چنین اجتماع فرهنگی در هیچ جای دنیا نمونه ندارد.

وی سکوت خبری رسانه های دنیا در همایش بزرگ اربعین را جهت دار عنوان و اظهار کرد: معرفی این حماسه باشکوه باعث بیداری ملت ها و پی بردن به عظمت و اعجاز امام حسین (ع) می شود که دشمنان نمی خواهند دیده و شنیده شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: اربعین علاوه بر برکات معنوی نقش مهمی در توسعه زیرساخت های شهرستان، تبادل فرهنگی و نشاط اجتماعی داشت و پیش بینی می کنیم با توجه به رضایت زائران در اربعین آینده شاهد افزایش تردد زوار از گذرگاه خسروی باشیم.

نجفی تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه معتبر می تواند در ابعاد مختلف به ارتقای ظرفیت های قصرشیرین کمک کند و این شهرستان در همسایگی ۲ بخش عربی و کردی کشور عراق با مزیت های کم نظیری که از آن برخوردار است باید به جایگاه واقعی خود دست یابد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha