وسواس نکونام برای انتخاب دومین بازیکن خارجی استقلال

تهران- ایرنا- جواد نکونام سرمربی استقلال برای انتخاب دومین بازیکن خارجی خود وسواس زیادی دارد و در حال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده تا بهترین نفر را به فهرست آبی‌ها اضافه کند.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، جواد نکونام سرمربی استقلال در آخرین نشست خبری خود و پس از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرد به دو بازیکن خارجی نیاز دارد.

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مدنظر جواد نکونام هفته گذشته با مدیران باشگاه استقلال به توافق کامل رسید تا در ادامه مسابقات لیگ برتر پیراهن آبی را بپوشد.

با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده، مدیران این باشگاه با بلانکو به توافق رسیدند تا او قراردادش را با باشگاه ایبار فسخ کند تا به عنوان بازیکن آزاد استقلالی شود.

به این ترتیب پس از انجام توافقات لازم، قرارداد بلانکو با ایبار فسخ شد تا برای ثبت قرارداد جدید با استقلال بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مشکلی وجود نداشته باشد.

این بازیکن که قرار بود یکشنبه شب وارد ایران بشود با تاخیر سه روزه این کار را انجام خواهد داد.

با این حال هنوز تکلیف دومین بازیکن خارجی هنوز روشن نشده است. کادر فنی باشگاه استقلال در حال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده تا بهترین نفر را انتخاب کند. نکونام او برای انتخاب دومین بازیکن خارجی وسواس زیادی دارد و می‌خواهد فوتبالیسیتی را به خدمت بگیرد تا بتواند باری از روی دوش استقلال بردارد.

بر این اساس، فیلم بازی چند بازیکن اسپانیایی، فرانسوی، آرژانتینی در اختیار جواد نکونام قرار گرفته تا سرمربی آبی‌ها با مشاهد عملکرد آنها گزینه مورد نظرش را گزینش کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha