۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85226629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگرانی پلیس رژیم صهیونیستی از درگیری موافقان و مخالفان تغییرات قضائی

تهران-ایرنا- یک رسانه صهیونیستی از نگرانی پلیس رژیم صهیونیستی درباره درگیری موافقان و مخالفان تغییرات قضائی خبر داد و نوشت: بعید است دیوان عالی به زودی در این باره حکمی صادر کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تشدید تدابیر امنیتی برای ۱۵ قاضی دیوان عالی این رژیم خبر داد و افزود: بعضی از قضات شب گذشته را دور از منزل خود استراحت کردند، زیرا ممکن بود حامیان کابینه حاکم مانع از انتقال آنها به محل نشست امروز دیوان عالی شوند.

بر اساس این گزارش، ۱۵ قاضی دیوان عالی امروز فقط به بررسی قانون «لغو برهان معقولیت» و شنیدن دعاوی مخالفان و موافقان آن خواهند پرداخت و بعید است که حتی در هفته ها و ماه های آینده، حکمی در این باره صادر کنند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تدابیر شدید امنیتی در اطراف ساختمان دیوان عالی خبر داد و ادامه داد: صبح امروز سه شنبه، طرفداران نتانیاهو جلوی منازل قضات دیوان عالی تجمعاتی را برگزار کردند.

این رسانه صهیونیست نوشت: پلیس نگران درگیری موافقان و مخالفان لایحه تغییرات قضائی در تل آویو است.

به گزارش ایرنا، سرزمین های اشغالی برای سی و ششمین هفته شاهد اعتراض به این لایحه جنجالی است.

شب گذشته هزاران نفر از صهیونیست های ساکنان سرزمین‌های اشغالی پس از تظاهرات در خیابان‌ها راهی محل سکونت نتانیاهو شده و در برابر منزل وی در قدس اشغالی تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به لایحه تغییرات قضایی که کابینه نتانیاهو قصد تصویب آن را در کنست دارد، بار دیگر اعلام کنند.

نتانیاهو تاکنون با حمایت نمایندگان حامی خود در کنست، یکی از بندهای این لایحه را در قالب قانون "لغو برهان معقولیت" به تصویب رسانده که بر شدت اختلافات بین صهیونیست های موافق و مخالف آن افزوده است.

عصر دیروز دوشنبه و در آستانه برگزاری جلسه دیوان عالی رژیم صهیونیستی برای رسیدگی به شکایت‌ها علیه قانون تازه تصویب شده «لغو برهان معقولیت» به عنوان یکی از بندهای لایحه تغییرات قضایی، ده‌ها هزار صهیونیست در مقابل ساختمان این دادگاه در قدس اشغالی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

برخی منابع رسانه‌ای صهیونیستی نیز اعلام کردند که ۴۰ هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در مقابل مقر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تظاهرات و با سر دادن شعارهایی لایحه جنجالی تغییرات قضایی کابینه را محکوم کردند.

شب گذشته نیز راهپیمایی اعتراضی در برابر دیوان عالی رژیم اسرائیل به سمت محل اقامت نتانیاهو در خیابان غزه در قدس اشغالی کشیده شد.

رژیم صهیونیستی در تداوم بحران اعتراضات که وارد هفته سی و ششم خود شده، هفته سرنوشت سازی را پیش رو دارد.

قرار است امروز(سه شنبه) ۱۵ قاضی صهیونیست در دادگاه عالی این رژیم در قدس اشغالی شکایت ها علیه قانون برهان معقولیت را بررسی کنند و امروز نیز سرزمین های اشغالی بویژه مقابل دادگاه عالی شاهد تجمع مخالفان و موافقان خواهد بود. این وضعیت نگرانی سران صهیونیست را درباره تعمیق بیشتر بحران و بروز جنگ داخلی احتمالی تشدید کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha