۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85226655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت قاچاقچی لوازم خانگی در اندیمشک

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85226655
محکومیت قاچاقچی لوازم خانگی در اندیمشک

اهواز- ایرنا- سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک گفت: قاچاقچی لوازم خانگی در این شهرستان به پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت جریمه محکوم شد.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، کوروش آذربخت با تاکید بر برخورد قاطع این دستگاه با قاچاقچیان بیان کرد: پرونده قاچاق انواع لوازم خانگی این متخلف در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک رسیدگی شد.

افزود: شعبه پس از بررسی مدارک پرونده، تخلف قاچاق را محرز اعلام نموده و متهم را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد .

آذربخت گفت: ماموران نیروی انتظامی این قاچاقچی را در گلوگاه پل زال شناسایی و گزارش را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

طبق اعلام اداره کل تعزیرات ، خوزستان به دلیل مرزی بودن یکی از گلوگاه‌های قاچاق کالا در کشور است.

کشف سوخت قاچاق در ماهشهر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بندر ماهشهر در خصوص کشف یک محموله سوخت قاچاق در این شهرستان بیان کرد: پرونده سوخت قاچاق از نوع نفت و گاز به میزان ۸۰۰ لیتر در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر تشکیل و رسیدگی شد .

محمد بخشنده افزود: شعبه پس از بررسی مدارک پرونده، متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت ۵۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

طبق اعلام دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان میزان قاچاق سوخت در خوزستان روند افزایش یافته است به گونه ای که در ابتدای امسال قاچاق سوخت ۳۸ درصد رشد داشت.

به گزارش ایرنا، اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، ایجاد شعب رسیدگی تعزیرات حکومتی در شهرهای ورودی و خروجی استان را یکی از الزامات رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در کمترین زمان دانست.

طبق اعلام اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، امسال قاچاق کالا بیشترین میزان جرائم ثبت شده در استان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha