۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85219705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقف لنج حامل سوخت قاچاق توسط ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان

اهواز- ایرنا- مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به توقف لنج حامل سوخت قاچاق توسط ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان گفت: متهم این پرونده به پرداخت ۶ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا، مهدی طیبی در این خصوص بیان کرد: ۶ هزار و ۵۰ لیتر نفت و گاز قاچاق در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام کرد و متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان یک فروند لنج صیادی را به ظن قاچاق توقیف و پرونده تشکیل دادند و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: رأی صادره پس از مراحل قانونی در اجرای احکام اجرا گردید.

جریمه یک رستوران متخلف در اهواز

به گزارش ایرنا معاون اجرای احکام تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پرونده گرانفروشی یک رستوران در شعبه دهم تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز رسیدگی شد.

بهرام بهمئی افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز اعلام کرد و متهم را به پرداخت ۶۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


وی گفت: بازرسان اتاق اصناف گزارش گرانفروشی این واحد صنفی را تهیه و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که پس از بررسی ، صدور رای و سیر مراحل قانونی در اجرای احکام مرکز استان اجرا شد.

به گزارش ایرنا، دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خوزستان از افزایش ۳۸ درصدی قاچاق سوخت از استان در ابتدای امسال خبر داد.

طبق اعلام کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سال گذشته ۲۰۰ میلیون لیتر در سهمیه و توزیع سوخت استان مغایرت وجود داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha