۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85226877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر فدارسیون: بسکتبال ایران در جهان شناخته شده است

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85226877
دبیر فدارسیون: بسکتبال ایران در جهان شناخته شده است

همدان- ایرنا- دبیر فدراسیون بسکتبال کشور گفت: بسکتبال ایران در جهان شناخته شده است اما بدلیل استعدادهای درخشان امکان رشد بیشتر را داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن معزی فر روز سه شنبه در دیدار با علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: هیات‌های استانی بازوان توانمند فدراسیون بسکتبال در مسیر رشد و پیشرفت هستند و باید برنامه محور عمل کنند.

وی اضافه کرد: بسکتبال کشورمان امروزه در سطح جهان شناخته شده است و می‌توانیم با استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها، آینده درخشان‌تر را رقم بزنیم.

معزی فر خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها به خوبی می‌توانند با استعدادیابی و شناسایی نخبه‌های بسکتبال، به موفقیت این رشته و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی کمک کنند.

دبیر فدارسیون: بسکتبال ایران در جهان شناخته شده است

وی با قدردانی از مربیان سازنده بسکتبال همدان گفت: زحمات مربیان استعدادیاب قابل ستایش است و شایسته هرگونه حمایت هستند.

دبیر فدراسیون بسکتبال کشور با اشاره به این که فعالیت‌های اخیر استان همدان در این رشته،یادآور شد: روزگاری همدان در سطح لیگ برتر کشور تیمداری می‌کرد و امروزه با توجه به طرح استعدادیابی، درآینده نزدیک می‌توانیم شاهد پیشرفت نخبه‌های این استان باشیم.

معزی فر با بیان اینکه فدراسیون بسکتبال در همه زمینه‌ها به همدان کمک خواهد کرد، ادامه داد: با استعدادیابی بسیار مطلوب همدان، این اطمینان را داریم که در آینده تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی کشور شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: هدف ما صعود و ارتقا تیم‌های بسکتبال همدان است و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

علی حقیقی با تاکید بر اینکه بازسازی و تجهیز سالن تختی یکی از دستاوردهای مهم برای پیشرفت هیات بسکتبال بود، خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی تختی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های شهر مورد بازسازی قرار گرفت و این مهم باعث رضایت حداکثری بازیکنان بسکتبال شد.

دبیر فدراسیون بسکتبال کشور در ادامه از جشنواره استعدادیابی استان همدان بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha