۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85209693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره مینی بسکتبال غرب کشور در اسدآباد آغاز شد

۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۸
کد خبر: 85209693
جشنواره مینی بسکتبال غرب کشور در اسدآباد آغاز شد

همدان- ایرنا- نخستین دوره جشنواره مینی بسکتبال سه استان غرب کشور امروز جمعه به میزبانی شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از جشنواره که به صورت مسابقه مینی بسکتبال به میزبانی سالن آزادی اسدآباد برگزار می‌شود، تیم‌های لرستان و ایلام و منتخب اسدآباد و تویسرکان به نمایندگی از استان همدان در قالب منطقه هفت کشور حضور دارند.

در این جشنواره ۳۰ بسکتبالیست به مدت ۲ روز باهم رقابت می‌کنند و قرار است برترین‌ها به مسابقات کشوری اعزام شوند.

جشنواره مینی بسکتبال غرب کشور در اسدآباد آغاز شد

جوانان اسدآبادی قهرمان استان شدند
مسابقات بسکتبال سه نفره جوانان زیر ۱۸ سال استان همدان نیز در حالی برگزار شد که منتخب اسدآباد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از شهرستان‌های مختلف استان همدان به میزبانی سالن تختی شهر همدان برگزار شد.

تیم منتخب اسدآباد با شکست تمامی حریفان خود با اقتدار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت ضمن اینکه در پایان این مسابقات به تیم‌های برتر لوح و مدال قهرمانی اعطا شد.

به گزارش ایرنا،ورزش اسدآباد با وجود ظرفیت‌های مناسب در سال‌های اخیر همواره حضوری کمرنگ در سطح میادین حرفه‌ای داشته و بی‌گمان بسکتبال تنها دلخوشی اهالی ورزش دوست این شهرستان برای لذت بردن از لیگ‌های باشگاهی و مسابقات کشور است.

بسکتبال این شهرستان از پیشکسوتان، مربیان و داوران متعصب و موفق برخوردار است که با اتحاد و همدلی توانسته‌اند با وجود محدودیت‌ها، در رشد و اعتلای این رشته ورزشی موثر عمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha