۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبر: 85226878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین بخش در استان کرمان دارای دادستانی می‌شود

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه نگاه ما در دستگاه قضایی، نگاه توسعه‌ای و خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: بخش ماهان(شهرستان کرمان) ایجاد دادستانی در محدوده یک بخش (ماهان در شهرستان کرمان) برای نخستین بار در استان مورد موافقت قوه قضاییه قرار گرفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود: در پی درخواست دادگستری استان کرمان، قوه قضاییه با راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش که صاحب دادستانی می شود موافقت کرده است.

وی اظهار داشت: معاونت اول قوه قضاییه همچنین با ارتقای تشکیلات قضایی در شهرستان انار موافقت کرده و مجوز راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انار نیز صادر شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه ساخت دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه نیز در مراحل پایانی قرار دارد، اعلام کرد: با توجه به تکمیل این ساختمان و موافقت قوه قضاییه با تشکیل دادگاه در این بخش، ان شالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این دادگاه نیز خواهیم بود.

رییس شورای قضایی کرمان تصریح کرد: راه اندازی دادگاه در بخش اسفندقه و روداب نیز در دستور کار دستگاه قضایی استان کرمان قرار دارد و در صورت تامین زیرساخت های مورد نیاز از جمله ساختمان اداری راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: دسترسی آسان به عدلیه و استفاده از خدمات دستگاه قضایی با کمترین هزینه حق مردم است و مسئولان مکلفند در تصمیم گیری های خود صلاح و صرفه مردم را مدنظر قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha