حدود سه هزار میلیارد ریال طرح ایمنی و  مدیریت بحران مازندران به بهره‌برداری رسید

ساری- ایرنا- همزمان با سفر وزیر کشور به مازندران شامگاه سه‌شنبه ۳۷ طرح مدیریت بحران استان با هزینه اعتبار ۲۹۵۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران مازندران شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، گفت: باتوجه تعدد و تنوع بحران و بلایای طبیعی، امسال مازندران بیشترین اعتبارات پیشگیرانه مدیریت بحران را به نسبت دیگر استان های کشور دریافت کرد.

حسینعلی محمدی شیرکلایی افزود: باتوجه به اینکه مازندران سالانه پذیرای میلیون ها مسافر است سازمان مدیریت بحران کشور طبق پیگیری های استانداری اعتبارات ویژه پیشگیرانه ای را برای این استان در نظر گرفته است.

وی سد انحرافی، ایستگاه پمپاژ، ساخت دیوار حفاظتی در رودخانه ها، ساخت پل، تثبیت و پایداری سازی نقاط رانشی و زهکشی عمقی را از طرح های مدیریت بحران عنوان کرد.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران ساخت ایستگاه اقلیم شناسی در چالوس و تجهیز ایستگاه هواشناسی در بلده نور از دیگر های ایمنی و مدیریتی بحران استان نام برد.

حدود سه هزار میلیارد ریال طرح ایمنی و  مدیریت بحران مازندران به بهره‌برداری رسید

تحویل حدود کلید ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مازندران

سفر کاری وزیر کشور به مازندران قرار بود چهارم شهریور ماه امسال همزمان با هفته دولت برگزار شود اما هواپیمای حامل وزیر کشور که قرار بود ساعت هشت صبح آن روز در فرودگاه دشت ناز مازندران به زمین بنشیند به دلیل شرایط نامناسب جوی، امکان فرود نیافت و به تهران بازگشت.

وحیدی صبح امروز ضمن بازدید از چند طرح عمرانی و کلنگ زنی در مراسم افتتاح سایت اداری سیمرغ شرکت کرد.

همزمان با حضور وزیر کشور، کلید حدود ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مازندران به نمایندگی به سه تن از مددجویان در جلسه شورای اداری استان تحویل شد.

وزیر کشور به این سه نفر از مددجویان مازندران ضمن تقدیم کلید واحد مسکونی و یک جلد کلام الله مجید، یک دستگاه لباسشویی هم هدیه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha