۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85227127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطابق انتظار؛ شکست در تاشکند/ کار امیدها به اما و اگر کشید

تهران- ایرنا- تیم فوتبال امید ایران در یک بازی ضعیف برابر ازبکستان یک بر صفر تن به شکست داد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تیم فوتبال امید ایران در سومین دیدار خود در مرحله اول انتخابی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان رفت و در یک بازی ضعیف، نتیجه را به حریف واگذار کرد. این بازی از گروه E در شرایطی برگزار شد که شاگردان رضا عنایتی نیاز مبرمی به برتری داشتند.

در ۴۵ دقیقه اول میزبان بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشت و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه ایران پیش رفت. با توجه به شرایط بازی عنایتی در دقیقه ۳۱ تصمیم به تغییر در ترکیب تیم ایران گرفت و مهدی هاشمی‌نژاد را جانشین علی‌پور کرد تا مانع حملات ازبک‌ها شود اما این تغییر هم نتوانست جلوی بازی خوب میزبان را بگیرد. در پایان نیمه نخست ۲ تیم با تساوی به رختکن رفتند تا شاگردان عنایتی نفسی راحت بکشند.

در ۴۵ دقیقه دوم، بازی ضعیف امیدهای ایران و اشتباهات شاگردان عنایتی بارها باعث شد مهاجمان ازبکستان سودای فروپاشی دروازه ایران را داشته باشند.

در دقیقه ۴۷ توپ ارسالی از منطقه دفاعی میزبان به پشت محوطه ایران رسید که با تعلل خط دفاعی کشورمان، فیض الایف موفق شد دروازه ایران را در مصافی تک به تک باز کند. در ادامه بازهم ازبک‌ها چندین‌بار فرصت بازکردن دروازه ایران را داشتند که با خوش‌شانی این توپ‌ها گل نشد.

در دقیقه ۸۱ ایران در تک موقعیت‌هایی که داشت، نتوانست دروازه ازبکستان را باز کند تا امیدهای ایران در حسرت گل باقی بمانند. در ادامه تلاش تیم‌ها سرانجامی نداشت تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر تمام شود. با این نتیجه صعود ایران به مرحله بعدی این مسابقات به اما و اگر کشید.

ترکیب ازبکستان

ولادیمیر نظراُف، محمدقادر همرعلیوف، ابراهیم‌خلیل یلداشف، علی‌بک داورونوف، عبدالقادر خوشانوف، عمرعلی رحمان‌علیوف، جسوربک جلال‌الدینوف، عباس‌بک فیض‌الله‌اِف، عبدالرئوف بوری‌اف، حسین نورچائف و اولوگبک خوشیموف

سرمربی: تیمور کاپادزه

ترکیب ایران

محمدرضا خالدآبادی، محمدامین حزباوی، محمدرضا بردبار، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، علی پوردارا، امیر جعفری، یاسین سلمانی و اللهیار صیادمنش

سرمربی: رضا عنایتی

این مسابقات با حضور ۴۳ تیم در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که تیم امید ایران در گروه E با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان و افغانستان همگروه بود. تیم‌های برتر هر گروه به همراه ۴تیم دوم برتر به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت تا در کنار قطر میزبان، ترکیب شانزده تیم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ۱۴۰۳ را تشکیل دهند. در پایان چهار تیم برتر راهی المپیک پاریس می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha