۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵
کد خبر: 85227148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عنایتی: روحی و روانی به هم ریختیم/ قطعا به هانگژو می‌رویم

تهران - ایرنا- سرمربی تیم امید ایران بعد از شکست این تیم برابر ازبکستان گفت: بازی مطابق میل ما پیش نرفت. پس از گل از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم و نتوانستیم خودمان را جمع کنیم.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، رضا عنایتی پس از شکست این تیم مقابل امید ازبکستان در مرحله اول انتخابی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی مطابق میل ما پیش نرفت. در برخی از دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. ازبکستان روی تنها موقعیتی که به دست آورد توانست دروازه ما را باز کند.

وی افزود: پس از این گل از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم و نتوانستیم خودمان را جمع کنیم. تساوی برای دو تیم خوب بود و با تساوی هر دو تیم به مرحله بعدی راه پیدا می‌کردیم به همین دلیل با مدارای بیشتری بازی کردیم.

عنایتی درباره اعزام امیدها به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: به طور حتم این تیم به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود البته باید به چند بازیکن استراحت بدهیم و بازیکنان جدیدتری به ما اضافه می‌شوند.

وی اضافه کرد: باتوجه به شرایط لیگ نتوانستیم بیشتر از دو بازیکن با خودمان ببریم. نفراتی که سن‌شان با مسابقات هانگژو جور درمی‌آمد را دعوت کردیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم امید ایران درباره عملکرد این تیم مقابل ازبکستان افزود: شاید با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم کار برعکس می‌شد! پس از گل حریف چند موقعیت داشتیم که از دست رفت. باید برای مسابقات به هانگژو برویم و سعی خواهیم کرد تا در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

تیم فوتبال امید ایران در سومین دیدار خود در مرحله اول انتخابی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان رفت و در یک بازی ضعیف، نتیجه را به حریف واگذار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha