جشنواره گل ایران در نیمه نخست دیدار دوستانه با آنگولا

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست دیدار تدارکاتی مقابل آنگولا به برتری سه بر صفر دست یافت.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف آنگولا رفته است. اعضای تیم کشورمان پیش از آغاز بازی با ادای احترام به قرآن کریم وارد زمین شدند.

قضاوت بازی را محمد الهویش، خلاف الشماری و یاسر السطان از عربستان برعهده دارند.

تیم کشورمان در حالی بازی را آغاز کرد که امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی نسبت به دیدار قبلی مقابل بلغارستان، تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کرده است.

در دقیقه هشتم، اشتباه کاپیتان میهمان موجب شد تا مهدی ترابی در موقعیتی مناسب توپ را در اختیار مهدی طارمی قرار داده و او نیز به راحتی دروازه آنگولا را باز کند.

در دقیقه ۱۶، حرکت خوب بازیکنان ایران از سمت چپ و پاس مهرداد محمدی موجب شد تا طارمی گل دوم خود و ایران را به‌ ثمر برساند.

در دقیقه ۲۰، حرکت انفرادی و تماشایی ترابی و پاس او در دهانه دروازه با حضور به موقع صادق محرمی تکمیل شد تا ایران به گل سوم برسد.

وحید امیری که به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است، در فهرست نفرات قرار ندارد و همراه با خداداد عزیزی و هومن افاضلی که مشاوران سرمربی هستند، از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

حسن روشن و مهدی مناجاتی از بزرگان فوتبال کشورمان، این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

ترکیب ایران:

پیام نیازمند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر، مهرداد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی، سامان قدوس، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha