عزت‌اللهی: مردم از این نسل توقع قهرمانی در آسیا را دارند

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: درخواست ما از مسئولان این است که در این چند ماه کنار تیم ملی باشند. می‌دانیم مردم از این نسل تیم ملی توقع قهرمانی دارند اما بهتر است پله پله فکر کنیم.

به گزارش شاماگه سه‌شنبه ایرنا، سعید عزت‌الهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری ۴ بر صفر مقابل تیم ملی آنگولا، اظهار داشت: به همه مجموعه تیم ملی خسته نباشید می‌گویم. اردوی خوبی داشتیم و این دو بازی می‌تواندت کمکی برای آینده تیم ملی باشد. امیدوارم اردوی بعدی که مهرماه در اردن برگزار می‌شود، تورنمنت خوبی برای ما باشد و به روند تیم ملی کمک کند.

وی افزود: به هر حال یک‌سری مسائل است که همیشه بوده و سخت است بازی‌های دوستانه خوب برای تیم ملی تدارک ببینیم. ما این اعتماد به نفس و توانایی را داریم که پا به پای تیم‌هایی مثل ژاپن و کره که امکانات بالاتری از ما دارند، بجنگیم. این چیزی است که ما داریم با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

عزت‌اللهی در پاسخ به این سوال که چه امکاناتی لازم است تا تیم ملی قهرمان آسیا شود، توضیح داد: هر موفقیتی نیازمند زیرساخت‌های خودش است. اگر آن زیرساخت‌ها همیشه فراهم باشد، آن باعث می‌شود که مسیر شما برای رسیدن به موفقیت هموار شود. ما آن زیرساخت را ۱۰۰ درصد نداریم ولی همه مجموعه از قلعه‌نویی و کادرفنی تا فدراسیون، در تلاش هستند تا در حد توانشان کار کنند.

وی ادامه داد: درخواست ما از مسئولان این است که در این چند ماه کنار تیم ملی باشند. می‌دانیم مردم از این نسل تیم ملی توقع قهرمانی دارند اما بهتر است پله پله فکر کنیم و نباید از الان به پله دهم فکر کنیم. بهتر است از الان به مسابقه اول فکر کنیم و بازی به بازی پیش برویم که ان‌شاء‌الله به فینال برسیم.

هافبک تیم ملی درباره شرایط تیم باشگاهی‌اش گفت: تمام تمرکز من روی تیم ملی و باشگاهم است زیرا تا آخر فصل با این باشگاه دانمارکی قرارداد دارم. چیزی که در انتها چه از نظر خودم و چه از نظر باشگاه بهتر بود، این بود که تا آخر فصل در تیم بمانم و در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا شوم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha