رگبار باران،‌ احتمال جاری شدن روان آب در برخی نقاط فارس، هشدار هواشناسی
آرشیوی

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش پراکنده باران،‌ رعد برق و احتمال جاری شدن روان آب و افزایش باد در مناطق نیمه جنوبی و شرق این استان در بعد از ظهرها هشدار داد.

مدیر کل هواشناسی فارس روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ این سامانه رگباری از بعد از ظهر چهارشنبه در مناطق یاد شده آغاز و تا جمعه ۲۴ شهریور ادامه دارد.

مسعود حقیقت ادامه داد: امروز چهارشنبه این سامانه در نیمه جنوبی استان ٰ‌به ویِژه شهرستان های داراب،‌ لارستان،‌ اوز،‌گراش خنج، قیرکارزین، زرین دشت و فیروز آباد پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای پنجشنبه ۲۳ شهریور هم این سامانه در جنوب، جنوب شرق ، به ویژه شهرستان های، استهبان، نی ریز و داراب فعال است.

حقیقت گفت:‌ جمعه ۲۴ شهریور در مناطق جنوبی استان این سامانه فعال است.

جاری شدن روان آب

او تاکید کرد: احتمال جاری شدن روان آب وبرخورد صاعقه و جود دارد از این رو عدم توقف واتراق در بستر رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.

به گزارش ایرنا پیشتر اداره کل هواشناسی فارس با انتشاراطلاعیه سطح زرد، ۲۰ شهریورماه نسبت به بارش پراکنده و رگباری باران ، ‌رعد و برق،احتمال جاری شدن روان ‌آب در مناطق ‌ جنوبی و جنوب شرق ‌هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha