استاندار خراسان رضوی توجه به ایمنی مسیر زائران پیاده را خواستار شد

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه امروز در جاده مشهد -سرخس شاهد تصادف منجر به فوت یک زائر پیاده بودیم از این رو از مسوولان کاروان های پیاده و رانندگان می خواهیم نسبت به تامین امنیت تردد زائران توجه بیشتری مبذول دارند تا شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در جریان بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از خدمات رسانی به زائران پیاده در جاده سرخس -مشهد در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه حوالی روستای "چاهک" در بخش "رضویه" مشهد روی داد که یک زائر پیاده بر اثر تصادف با کامیون فوت کرد و ۲ زائر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی ضمن طلب شفای عاجل برای مصدومان این حادثه افزود: علاوه بر مسوولان کاروان های پیاده، رانندگانی که در این مسیرها تردد می کنند باید نکات ایمنی و مقررات را با دقت بیشتری رعایت کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اقدامات پیشگیرانه ای در قالب برپایی جلسات با پلیس راهور و راهداری در خصوص تامین امنیت تردد زائران پیاده در جاده های استان صورت گرفته است، اما متاسفانه شاهد تخلفاتی هستیم که توسط رانندگان صورت می گیرد لذا تاکید می شود رانندگان مراعات بیشتری برای تردد زائران پیاده کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی هم اکنون در حال بازدید از خدمت رسانی به زائران پیاده در مسیر جاده سرخس- مشهد هستند.

روستای چاهک در ۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

بر اساس اعلام جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) در حال حاضر حدود ۳۰ هزار زائر پیاده از ۶ جاده منتهی به مشهد در حال حرکت به سمت حرم امام رضا(ع) هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha