استخدام ۳۰۸ نیروی جدید کمبود کادر درمانی در نیشابور را تعدیل می‌کند

مشهد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: سهم جذب نیروی انسانی این دانشگاه در آزمون امسال استخدامی وزارت بهداشت، ۳۰۸ نفر است که با جذب این تعداد بخشی از کمبودهای حوزه درمان جبران خواهد شد.

دکتر محمدعلی شوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب آزمون سراسری وزارت بهداشت  ۳۰۸ نیرو به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور جذب می‌شوند که این دانشگاه به لحاظ تعداد مجوز استخدامی در کلان منطقه قطب شمال شرق کشور پس از مشهد، رتبه دوم را دارد.

وی بیان کرد: نیروهای استخدامی شامل پرستار، اتاق عمل، هوشبری، ماما، نیروهای بهداشتی  و فوریت‌های پزشکی خواهد بود که برای واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان داشت: ثبت‌نام متقاضیان آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت اینترنتی از روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی اینجا کلیک کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۳۳۰۷۱۵۶ و ۴۳۳۰۷۱۵۸ تماس بگیرند.

شوروزی بدون اشاره به آمار دقیقی از کمبودهای کادر درمان در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: هم‌اکنون ۹۰۰ نفر شامل پرستار، کارشناس هوشبری و اتاق عمل در بیمارستانهای ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور فعالیت دارند و بیمارستان تازه تاسیس این دانشگاه نیازمند جذب نیروی درمانی  است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha