۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85228532
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشکلی ازناحیه‌بارش‌های شدید درگیلان گزارش نشده است

رشت - ایرنا - مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری گیلان گفت: بارش‌های شدید باران که از چند روز اخیر بویژه از عصر روز گذشته در این استان آغاز شده و هم اکنون کم و بیش ادامه دارد مشکل خاصی تاکنون ایجاد نکرده و بر اساس دریافت آخرین گزارش از شهرستان‌های مختلف استان شرایط عادی است.

امیر مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از عصر روز گذشته تا امروز اظهار کرد: بر این اساس، بارش باران تمام مناطق گیلان شرق، غرب و مرکزی را فرا گرفت اما مشکلی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارندگی‌ها در مناطق تالش، آستارا و رضوانشهر گزارش شده اضافه کرد: حداکثر بارندگی ها تا ۵۰ میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی و هشدار سطح زرد تا فردا بارتدگی‌ها ادامه دارد شنبه متوقف خواهد شد و از یکشنبه موج دیگر بارندگی وارد استان می شود.

اداره کل هواشناسی گیلان سه شنبه اخیر با صدور هشدار سطح زرد، بارش‌های تناوبی و هوای خنک را تا اواسط هفته آینده برای این استان پیش‌بینی کرده‌ بود.

احتمال آبگرفتگی منطقه‌ای، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی و بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها از مخاطرات این سامانه بارشی است که از مردم درخواست شد تا توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و در ترددهای جاده‌ای احتیاط لازم را به عمل آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha