مسافران به واسطه ترافیک خیابان های مشهد از قطار جا نمانند

مشهد- ایرنا - مدیرکل راه آهن خراسان گفت: مسافران قطار از مبدا ایستگاه راه آهن مشهد ترافیک سنگین برخی از خیابان های این شهر را مورد توجه داشته باشند تا با رسیدن به سر وقت، قطار خود را از دست ندهند.

"مصطفی نصیری ورگ" شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه قطارهای مسافربری از مبدا مشهد به موقع و سر ساعت درج شده در بلیت حرکت می کنند، مسافران طوری برنامه ریزی کنند تا سر وقت خود را به ایستگاه راه آهن (بلوار شهید کامیاب) برسانند.

وی ادامه داد: در حال حاضر به واسطه ایام سوگواری، ترافیک در برخی از خیابان های مشهد، به ویژه در بافت مرکزی شهر متراکم بوده و از این رو سفر و زمان لازم برای رسیدن به ایستگاه راه آهن مشهد نیازمند مدیریت از سوی مسافران است.

مدیرکل راه آهن خراسان خاطرنشان کرد: طی شهریور ماه، روزانه ۷۴ رام قطار مسافربری از سراسر کشور در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد انجام می شود که با برقراری روزانه شش رام قطار فوق العاده، ویژه دهه پایانی ماه صفر، شمار قطارهای روزانه از ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد و بالعکس به ۸۰ رام افزایش یافته است.

در حال حاضر روزانه حدود ۷۶ رام قطار مسافربری به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان تردد دارند که این تعداد قطار در مجموع ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور را شامل می شود.

سال گذشته نیز بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد تردد کردند که پس از تاسیس این خط ریلی، رکوردی جدید و تاریخی برای این استان محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha