بانک مسکن آذربایجان‌غربی ۱۰۰ درصد تعهد تسهیلات ازدواج‌ را پرداخت کرده است

ارومیه - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی گفت: این بانک به تمامی پرونده‌های تسهیلات ازدواج که متعهد به پرداخت آن شده بود، مهر تکمیلی زده و پرداخت کرده است.

خلیل ایمانی بخشایش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مولفه‌های پرداختی و تعهدات اجرایی مقرر شد که امسال به ۴۶۴ نفر تسهیلات ازدواج از طریق بانک مسکن پرداخت شود و خوشبختانه توانستیم قبل از پایان نیمه اول سال، ۱۰۰ درصد تعهدات این تسهیلات را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به آمار این تسهیلات اضافه کرد: یکی از اولویت‌های این بانک متعهد بودن به تعهد تسهیلات ازدواج بود که پس از پرداخت ۱۰۰ درصدی پرونده‌ها، ۱۷۲ پرونده دیگر بدان اضافه شده است.

وی ادامه داد: با اینکه این تعداد پرونده مازاد بر تعهدات بانکی است اما درصدد تکمیل پرونده‌ها برای پرداخت تا پایان سال هستیم.

مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی در خصوص میزان اعتبار این طرح اظهار کرد: برای پرداخت این تعداد پرونده، ۹۳۷ میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است.

ایمانی با اشاره به آمار تسهیلات ازدواج پرداختی این بانک در سال گذشته نیز گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز برای ۸۷۷ نفر با اعتبار یک هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

بانک مسکن آذربایجان‌غربی ۱۰۰ درصد تعهد تسهیلات ازدواج‌ را پرداخت کرده است
وی افزود: در حال حاضر برای هر نفر ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی با دوره بازپرداخت ۱۲۰ ماهه اعطا می‌شود.

ایمانی در خصوص طرح تشویق ازدواج جوانان نیز گفت: برای دختران زیر ۲۳ سال و پسران زیر ۲۵ سال نیز این میزان تسهیلات بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha