ایرنا بازوی رسانه‌ای شبکه بانکی در ارائه خدمات به مردم است

ارومیه - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی گفت: خبرگزاری جمهورری اسلامی با اخبار موثق و تاثیر گذار خود بازوی رسانه‌ای بانک‌ها در ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و تبیین مشکلات مردم به شبکه بانکی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خلیل ایمانی بخشایش عصر چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در ارومیه با اشاره به تاثیر رسانه‌ها در جامعه افزود: یکی از بازوان اجتماعی هر جامعه‌ بخش ارتباطات است و از این نظر ایرنا با توجه به جایگاه رسانه‌ای خود مدیریت رسانه‌ای خوبی در کشور ایجاد کرده است.

وی رسانه‌ها را کمک حال عملکردی بانک‌ها دانست و اضافه کرد: تمامی خدمات بانک‌ها برای مردم است و تمام دغدغه بانکی توجه به تحقق تعهد سالانه است که از رسانه‌ها می‌خواهیم در این راستا حامی بانک‌ها در شفاف سازی عملکرد برای جامعه باشند.

مدیر شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی، تعامل این بانک و رسانه‌ها در استان را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: بانک مسکن با توجه به نگاه رسانه‌ها آماده پاسخگویی به افکار عمومی و تبیین عملکرد خود در صدد آگاهی دهی به جامعه است.

ایمانی با قدردانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: این خبرگزاری با اشاعه درست اخبار بانکی حامی مردم و بانک‌ها است و از این رو قدردان این آگاهی بخشی به جامعه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha