ملت ایران با صبر و بصیرت مقابل توطئه دشمنان ایستاده است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ملت ایران با صبر و بصیرت در مقابل توطئه و بحران سازی های دشمنان ایستاده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین " سید احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نماز جمعه خرم آباد بیان کرد: کشور ما در پناه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بوده و به همین دلیل از آفات و تهدیدهای فراوانی مصون مانده است.

وی افزود: بنابر منویات مقام معظم رهبری، شیطان بزرگ به فکر بحران سازی در کشورهایی همچون ایران است که در راه استقلال تلاش می کنند تا با تحریک اقوام، قومیت ها و مذاهب مختلف بعنوان حمایت از مسئله زن، ضربه وارد نمایند.

وی با اشاره به اینکه ماهیت ۲۰۰ ساله آمریکا همین است عنوان کرد: بحران سازی از طریق دامن زدن به اغتشاش ها، تنش آفرینی، ایجاد اختلاف، تفرقه، فتنه انگیزی و تنش در مرزهای ایران از برنامه های شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: دشمنان این نظام بدانند که نیروهای مسلح توانا و دانا و میلیون ها بسیجی و عشایر کشور، صحنه را می شناسند و قومیت ها و بانوان این سرزمین پاسخشان به بزرگی همان پاسخ سال های قبل است.

وی افزود: ملت ایران مقاوم و مستحکم در مقابل دشمنان می ایستد، انقلابیون، اساتید حوزه و دانشگاه، اصناف و بازار و اقشار مختلف باید زنجیرها را محکم و با صبر و بصیرت همدیگر را حمایت کنند چراکه دشمن به دنبال قطع این زنجیره است.

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین ادامه داد: یکی از برنامه های دشمن در تقابل با صبر و بصیرت این است که پرچمی را که ۲۰۰ هزار شهید برای اهتزاز آن جانفشانی کردند با دروغگویی، خم کند.

امام جمعه خرم آباد گفت: دشمنان ایران اسلامی بزرگترین تروریست هستند، کشورهای مستقل را به ضد حقوق بشر معرفی می کنند و با شیوه دروغگویی، رسانه ها را به کار می گیرند که آشوب ایجاد نمایند به نحوی که در مسئله حجاب چنان دروغ آشکار می گویند و هجوم رسانه ای می آورند تا اذهان را تحت تاثیر قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در فرازی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: روز ۲۹ شهریور زمان برگزاری جشن شکوفه ها است و در روزهای آینده آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه کار خود را آغاز می کنند که باید توجه داشت علم و دانش در کنار تعلیم، تربیت و معنویت باشد در غیر اینصورت همان چیزی را خواهیم دید که در نظام سلطه وجود دارد چراکه افرادی تحت تربیت اخلاق و معنویت نبوده اند.

وی با بیان اینکه استقلال و پیشرفت کشور وابسته به تعلیم و تربیت است گفت: آموزش و پرورش در این راستا نقش اساسی دارد و بی برنامگی و روزمره گی در نظام تعلیم و تربیت خسارت های جبران ناپذیری را وارد می کند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان و دانشجویان، دانشمندان آینده کشور هستند افزود: در این دوره مهم باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خروجی نظام تعلیم و تربیت، استقلال، آزادی، رفاه و پیشرفت و حاکمیت دین باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha